Bilbarnstol - Check

Tog med mamma till barnenshus förrut för att kolla om där fanns en blbarnstol. Fastade för en direkt och den följde med hem. En Brio Primo är numera i våra ägor. Den är super fin och väger inte alls mycket.
Var ju upp till sjukhuset förra veckan för att kolla ut en, men ingenting kändes bra så mamma ansåg vi skulle köpa en egen, sagt och gjort nu är den HELT NY och bara våran :) Har ingenting emot beganade saker egentligen, men det känns tryggt när det kommer till sånna här saker som bilbarnstol och vagn att ha helt nytt och fräscht.
Känns underbart för varje liten grej vi kan boka av listan, som vi inte ens har, med. Ju fortare allt finns dessto fortare kan jag börja slappna av och njuta av sista tiden! ♥ 


En sådan här fast helsvart såklart :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

såg i ett tidigare inlägg att du och din sambo var utomlands i en vecka, nu under din graviditet. hur var det? var det jobbigare att kunna vistas i solen där än här hemma? jag och min sambo funderar på att dra i väg en vecka till kroatien, men jag är nojig över hur mycket jag verkligen kommer njuta av den semestern, om jag inte skulle klara värmen så att säga :)

2010-07-02 @ 15:43:36
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jessica: För min dle var det inga problem. Har aldrig haft problem annars heller med att vara i solen utan älskar det ju, så det kanske spelar roll? Märkte som sagt ingen större skillnad, men nu var det ju inte pott hett heller och visst lite varmare och jobbigare är det ju då kroppstempen tydligen vill öka nu under graviditeten än annars. Men tror nog du klarar av det om du klarar dessa heta dagar här hemma nu :) Enda jag kan rekomendera är verkligen att smörja in dig. Har otroligt bra pigment vanligtvis, men OJ vad bra det är nu. Brände mig rätt rejält när vi åkter iväg och mest på ställen jag aldrig trodde.

Hursom tycker jag absolut nu ska åka iväg, det var helt underbart att göra en "sista, bara-vi-två" grej! Att få vila upp kroppen lite och bara lata sig :)

2010-07-03 @ 00:58:17
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Jessica

tack för ditt svar!! jo, att pigmentet är bättre än någonsin har jag att fått smaka på :P använder solskydd så de heter duga! ;)



ja, men precis. vore så gött att komma i väg på en sista resa bara vi två :)

2010-07-03 @ 18:56:37
URL: http://whataboutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0