Första BF-datumet

Igår kväll skjutsade jag iväg mannen till ett par vänner och begav mig direthem till soffan. Hann hem och vila en stund sen kom förvärkar som heter duga. Röva mig upp och hämtade A några timmar senare, men aj min mage! Fick massage av bästa A och somnade ganska fort så det var okej ändå.. men jag längtar verkligen inte efter de riktiga värkarna. Eller längtar tills lill*n är ute och det har varit värt varenda liten ond sak i magen, men själva värkarna, nej! Hoppas på att det blir en bra förlossninge utan värkar i massa massa timmar. Men det finns inte så mycket att göra mer än att ta det som det kommer.

Idag är det egentligen vårt första BF-datum enligt SM. Men efter ultraljudet blev vi ju tillbaka flyttade hela två dagar tills den 26:e ist. Just nu är det bara vänta, vänta, vänta som gäller..

Kommentarer
Postat av: Linda

Drar ihop sig nu gumman!

Allt kommer gå jättebra säkert, vet du!

Poff så är liten ute :)



Älskar dig/er! puss

2010-07-24 @ 16:33:48
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja, i morgon är dagen D. MEn som sagt man får väl vänta och se :) Älskar dig med! Puss

2010-07-25 @ 09:40:56
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0