Fullspäckad dag

Igår var det en fullspäckad dag från det vi gick upp tills den var slut ungefär. Mamma, mormor och lilla Elton kom hit på fm. Hjälpte oss få gardinerna på plats och lite annat sånt små plock.

Sen var det bara en snabb dusch och lite kladdkaksbak innan bästa vännerna anlände för lite födelsedags fika. Fick fina blommor och presenter, tack älskade ni ♥ Som sagt alltid lika kul att ses och bara babbla om allt mellan himmel och jord.

Hem till mamma för kalas igen, på hennes dag med släkt och vänner. Ännu mer tårta och kakor, trodde min mage skulle spricka ett tag.
Åkte ned till stan för Rix Fm-festivalen. Såg dock ingenting och inge speciel vi ville varken se eller höra så vi gick och letade bord, tro det eller ej men fick ett på Casanova och fick super god mat och efterätt. Mums! Jag som trodde det skulle vara omöjligt. Förmåner med att mamma känner folk precis överallt :P


Min kusin Linda aka KICK-Linda fick skriva autografer. Varför vill aldrig nån ha min för? Hallå, jag är ju Johanna Dali för fasen ;P

Kommentarer
Postat av: pamp

Hahaha, förstår inte heller varför aldrig nån vill ha min autograf? fölk har bara inte insett hur bäst vi är än Johanna ;)

2010-07-23 @ 12:48:38
Postat av: Johanna

Pamp: Nej det är för jävligt :P

2010-07-23 @ 14:15:07
URL: http://johannadali.blogg.se/
Postat av: Linda

Ni får gå fram nästa gång och säga att ni är en kändis bara :p haha

2010-07-24 @ 15:13:30
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: chris

men jag vill ha era autografer man vet aldrig kan bli riktigt väredfulla nån dag ha ha: )

2010-07-27 @ 09:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0