Shoppat till stor och liten

Snälla jag skulle skjutsa A till jobbet imorse, men tröttheten tog över och valde att ligga kvar i sängen. Dock kunde jag tyvärr inte somna om när han åkt då jag igår kväll insåg att jag stet fel på tid ho BM denna vecka. Som tur var fick jag boka om tiden utan problem. Slängde på mig för att bege mig till bageriet och köpa färskt bröd. Jag älskar att vi bor granne med ett bageri :) Slumrade till i soffan och vaknade en timme senare..

Avverkat en stund på stan med Jonna. Lite shopping iform av amningsbehåar. Trodde väl aldrig jag skulle köpa dessa fula plagg, men de fyller sin funktion. Kom med lite kläder till både mig och lill*n, kunde bara inte låta bli! Mötte upp Jonnas vän L och lilla M för en glass och gött i solen innan vi trampa hemåt igen.

En sväng förbi mormor där båda mina mostrar befann sig samt kusin och "morbror". Elton grisen var också där så gos blev det. Ivanlig ordning bjöds det på... precis, jordgubbar.. MUMS!

Raklång i soffan nu efter supergod mat, en gråtskvätt och lite renovering. Fotbollen är igång igen och den ser vi självklart på, superkul. Jag ska snart bege mig in till sängen då kroppen gjort sitt för idag.


Söta Jonna


Jag är inte alls vattenfylld nånstans ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0