Shopping

Haft en skön dag med regnet som öst ned utanför fönstret. En promenad med Elton i morse när A åkte iväg på golf. Förstår inte nöjet med att golfa en sådan här grå dag. Men mig gör det ju ingenting :) Hursom dega vi i soffan tills mormor ringde och bjöd på mat. Hon plockade upp mig och Elton så vi slapp gå i regnet. Mamma och A kom förbi i omgångar och vi hann med både mat och fika.

En sväng ut till Bergvik för snabb shopping iform av nya golfshorts och ett regnställ till A. Behövligt! Jag själv fick min shopping på IKEA, förvånade? En byrå/hylla till den tomma väggen i v-rummet. Blev helt ok, och inte så tomt som innan. Tänkte bjuda på lite bilder på allt vi gjort nån dag framöver. Bara det att latmasken hittat min kropp sista dagarna.

Spenderat kvällen raklång i soffan och vill bara känna att lill*n är på väg, men icke. Men den som väntar på något gott sägs det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0