Tack, tack, tack..

Haft en dolar dag idag. Fixat med lite som behövs, men ändå inte på långa vägar det som egentligen skulle göras. Blev lite putt i morse på vissa ting, men bara bita ihop under helgen.

Snälla älskade mamma och mormor har varit här på kvällen och hjälpt oss tömma en hel del i vardagsrummet. Eftersom A är klar med målningen i vårat nya sovrum så har iv nu ställt över massa grejer dit in så vi kan börja med vardagsrummet i veckan. Beslutade oss för att inte flytta sovrummet förens allt är klart.
Tusen tack för hjälpen!

Nu ska jag duscha och krypa ned i nya sängkläder, en helg med jobb väntas och jag känner jag behöver varenda liten energimolekyl jag bara kan. Nu börjar det bli tungt och jobbigt med kroppen på riktigt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0