Vaaaaaarmt

Det är inte på några villkor skönt att vara höggravid i den här värmen. Något bättre idga än igår. Gårdagen var för jäklig. Usch! Men ska väl inte klaga när värmen är här, men fan jag hoppas på lite regn och mildare väder. Förlåt mig alla som har semester och dyl nu, men tyvärr. Jag fullkomligt älskar solen och värmen annars, men just nu är den jobbig.. Inte ens i Rhodos var det såhär jobbigt med värmen.

Det jobbigaste är nog mest att jag blir så trött hela tiden, och irriterad för minsta lilla. Att det trycker på nedåt i magen, att vi segat så med renoveringen m.m hjälper inte till värst mycket just nu. Åh vad jobbigt allt är, stackars mig! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0