Vart va solen?

Jag som tänk spendera dagen i solen fick snabbt tänka om när jag vaknade. Åkte till Svärmor där det bjöds på frulle och göta mig ute på altanen. Självklart kom solen efter nån timme och bikinin låg hemma, typiskt! Men blev en stunds vila på täcket i solen för det :)

Förbi mormor för lite bus med Elton som va där samt träffa lite släkt. Jordgubbar blir man nästan alltid bortskämd med hos henne, mums! A kom och plockade upp mig och till Stuvbutiken för att köpa mer färg samt den riktiga färgen. Sne var det bara hem och hugga i målandet.. och det är precis vad A gör nu. Själv har jag gett och håller mig till Danska Hollywoodfruar ist.


Lite mys med Rocco har hunnit med också. Älskar att folk runt omkring oss har djur ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0