Disney Klassiker

Jag har börjat samla på nånting nytt.. nämligen Disneys klassiker. Alla deras hittills 48 filmer som utkommit finna numrerade. Införskaffade min en del på jobbet i helgen. Känns som en kul grej att ha då jag älskar alla filmer, iaf de äldre. Kul för våra barn att i framtiden få se vad det var för filmer deras mamma och papa såg å som små. Nu ska jag bara se till att få tag i alla de resterande 40 som jag inte köpte. Känner jag min mamma rätt fyller hon på ganska fort :)


Den här boxen rymmer dock bara 20 av de 48 filmerna..


Kommentarer
Postat av: Linda

hej smöla. Jag vill cokså samla på disney filmerna. underbara. Men iaf, jag är nästan 110 säker på att jag hört att det ska finnas en kista att beställa med alla de gamla klassikerna. För jag vet att jag hört att det är en kista och att den kostar runt 2500-3000. ngt sånt. Det måste ju kollas upp! Hör av mig om jag hittar ngt! Puss <3

2010-03-11 @ 02:39:02
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jo jag vet att den finns, känner dock ej att jag vill slänga ut så mkt pengar på en gång + att den kostar mycket mer än så :P Puss

2010-03-11 @ 10:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0