Friday I'm in love..

Ingenting blev som jag tänkte igår. Vaknade med världens illamående så praktiken fick stå över i går. Tog en lång skön morgon i sängen tillsammans med mannen som började sent. Lunchade hos mormor och tod det lugn fram tills träningen började. Kände mer för en promenad i det sköna vädret egentligen, men kom aldrig så långt.
Kvällen bjöd Svärmor och P på Tacos och fredags mys då A jobbade sent. Han kom självklart och gjorde occ sällskap när han väl fick sluta.. fick oss att se en film som jag lyckades somna ifrån men den var tydligen rätt bra. Det jag såg var inte riktigt i min smak, men ska se hela nån gång..


Kommentarer
Postat av: Linda

Är du galen? Den är ju sviiiinbra :D jag såg den igår med krikke. Du kanske inte gillar sådana filmer men den är så jäkla bra :)

2010-03-08 @ 23:25:24
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0