Längdskidor

Har fått mig ett gott skratt idag då mannen införskaffat sig längdskidor. Ni förstår att det liksom är lite svårt att se det senariot framför sig. Min älskade i sparkdräkt.. nää! Men man ska aldrig underskatta, kanske blir über sexigt ;) Kan glädjas så länge han inte införskaffat sig en iaf.

Hursom ska det bli en fröjd att följa hans framgångar inom längdskidåkning. Vasan nästa år pratas det på.. men hans största mål är att slå mannen nedan, hur det ska gå vet ingen svaret på. Men lovar att jag ska uppdatera er om när det hänt, det lär nog hela världen göra iofs. mifförstå min ironi rätt nu, att kommit på nånting nytt är självklart nånting jag stöttar helt och fullt då fotbollen troligen är lagd på hyllan, trött på brutet ben kan tänkas.
Kan bara önska dig ett stort Lycka till inom nya karriären älskade A, ska stå som kranskulla i Mora 2011 åt enbart dig ♥



Kommentarer
Postat av: Jonna

hehehe :P skön han är!

2010-03-09 @ 10:54:54
URL: http://jonnaericson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0