Le Kitchen

Skulle åkt direkt till träningen igår, men det gick inte. Känns verkligen att kroppen inte är som den brukar (konstigt? :P) och tyvärr har väll inte jag riktigt insett det där utan kört på som tidigare. Får nog lugna ned mig lite och varva med långa promenader och inte bara gymmet.. tråkigt men sant. Fråga mig igen om en vecka hur det gått.. för då lär jag vara i full gång igen!

Hursom plockade älsk upp mig för att åka och spåna på lite kakel osv till köket. Hittade ett som vi tror att vi bestämt oss för. Nu ska vi bara kolla vad mycket vi behöver, för gratis var det inte! Men tror det kommer bli jäkligt snyggt.

Var även förbi IKEA, tro det eller ej, för att beställa en sista vitvara till köket. Sist visste de ej om den skulle komma in i lagret nånting mer så fick inte med den då. Det är bara en bänkskiva som saknas nu så är det komplett, troligtvis har vi hittat den vi ska ha också.. men ännu dividerar vi lite, får se vem som får bestämma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0