This week..

Gud så fort veckan gått, i morgon är det redan fredag och en hel helg med arbete står framför mig.

Har haft en liknande vecka som resterande. Praktik varvat med träning. Har inte tid för mycket annat coh längtar tills skolan börjar så jag kanske kan få tid över. Får be om ursökt till mina nära och kära, men känner att träningen just nu är ett väldigt prio ett inför kommande liv. Hoppas ni förstår!

Annars har det inte hänt värst mycket. Fått mig några goda skarrt av Elton som har ett och annat hyss för sig :) Lunchat med mamma, mormor och älsklingen i dagarna två.
Shoppat babyböcker på bokrean som verkade intressanta. Kan inte läsa och lära för mycket.

Har sovit över hos Svärmor både med och utan mannen. Inatt var den mysigaste då jag somnade skönt med kissen på armen och vaknade av att han fortfarande låg kvar. Sånna här dagar man inte vill kliva ur sängen.

Varit till den elaka tandläkaren som sa saker jag inte gillade. Tänderna såg bra ut dock är mina visdomständer upe och de vill ta bort dem.. till vilken nytta? Har ju inte ont av dem! Men vi får se hur det där slutar..

Nu är det läggdags så jag är utvilad i morgon.. blir en lång da med praktik, träning och jobb. Ska bli underbart att krypa ned i min egna säng, nybäddad och ny duschad :)





Kommentarer
Postat av: Linda

Fina ni är tsm. Korven kommer bli massa fin :)

2010-03-08 @ 23:31:24
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0