Vår känslor

Kan man få annat när solen visat sig hela dagarna under senaste veckan? Känns helt underbart! Helt av allt vill man ju bara vara ledig och få vara ute och suga i sig så mycket D-vitamin som det bara går. Men blir lycklig av att bara se att det är ljust på morgonen när man slår upp ögonen :)

Tisda igår. En dag på praktiken och lärde mig laga en himlans god och lätt maträtt. Kan behövas då mitt matförråd inte är det största. Kombipass Pump/spinning på kvällen och jäklans så gött och kul. Skönt att det endast är denna vecka ut med BP 72, nästa vecka dags för nytt.
Åkte hem till Svärmor och P senare, då det är dataspelskväll här hemma på tisdagar :/ Såg på MM, eller sov till ska jag väl säga.. men orkade hålla mig vaken under sammandraget av Oscarsgalan :P

Idag har det också varit praktik. Lunch med mannen var dagens höjdpunkt. En fika med en gammal klasskompis var efterlängtat. Kul att tjabbla ikapp om allt och inget :)
Åkte med mannen ut till IKEA för att beställa kök. Riktigt så långt kom vi inte, men allt vi ska ha är nu helt bestämmt. Nu ska bara själva köket ritas upp en gång till och på fredag beställer vi det. Ska bli underbart när det är gjort så det kommer ur världen.
OM jag längtar tills sommare då hela lägenheten är så gott som nyrenoverad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0