IKEA

Herregud vad jga har krånglat med dem idag. Lämnade tillbaka massa saker från köket vi inte behövde. Tur det gick bra tillslut och vi fick efter några om och men tillbaka pengarna för ALLT. Först missade hon en del grejer, sen missade jag själv att vissa saker åkt med. Hursom löste det sig.

Kom därifrån med nytt köksbord och stolar. Väl hemma skruvar vi ihop det och blev inte alls som vi tänkt. Självklart var bordet skadat och måste tillaka imorgon, hur kul? Bara bita ihop och hoppas på att de hjälper mig lika snällt i morgon.

Jag har efter att köket blir helt klart nu inte tänkt sätta min fot inne på IKEA på vääääldigt länge ;P Något trött på't, om än tacksam för all hjälp.


Min händige man fixar bordet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0