Inte långt kvar..

Men vad gör det? Det är ju Fredag idag! PBL halva dagen men den hände en del ändå. Nu lämnar jag resterande till min söta grupp som lät mig få ledigt till veckan, värre med skolan :P Opps!

Bus med min älskade lilla Elton har hunnits med innan det blev sn sväng med mamma och mormor för att fixa present till A' från dem. Han ska ju firas i morgon :)
En sväng in på jobbet där jag fick ett mindre kul besked. Trodde min mammaledighet började 1:a juli, men icke. Ska tydligen jobba två helger i juli, de första. Men det kommer trligen INTE att vara möjligt så det där får lösa sig ändå..
Haft mamma, mormor och moster här på en snabbfika. Elton fick leka med sin bästa vän A också, så klart. Så söta ihop de där två.

Nu packas det för fulla muggar då jag inte hinner så mycket under morgon dagen och på sön åker vi.. Men nu får det vara stopp för det vankas Tacos hos Svärmor och P strax, mums! Får packa klart inatt ist..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0