Long time no see..

Har haft ganska fullt upp hela veckan. Skolan kombinerat med köket har tagit all min energi och lite där till. Men nu är köket så gott som klart. Har lite små plock som alltid att fixa bara, men det är användbart. Har alltså efter närmare 3 veckor äntligen kunnat "flytta" hem igen. Men tack Snälla Svärmor och P för att vi fått hushållera hos er mesta dels av tiden :) Och tack Mamma och mormor som ställt upp en massa under veckorna med mat, tid och annat. Absolut stort tack till Svärfar som varit här och hjälpt oss att få köket omgjort, utan honom hade det nog inte hänt nu heller. Ni är guld värda hela högen ♥
Bilder kommer när allt verkligen finns på plats!

Vad har hänt annars? Barnmorskan i onsdags. Första gången själv utan min A. Kändes konstigt men underbart att mäta magen igen och lyssna på hjärtljuden. Jag älskar att vara gravid ♥ Det är så jävla underbart att veta att jag och A ska bli en familj på riktigt. att den lill* sprakr dagarna i ända är hur mysigt som helst.. en fotbolls spelare som sin pappa?

Annars har dagarna rullat på med skola,  mycket pill i köket och resterande lägenheten. Städat och solat för att kunna leva någorlunda normalt tills hela lägenheten är färdig renoverad. Åh vad jag lääängtar tills dess..
Har hunnit med en promenad med älskade vänner, en fika med dem och lite så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0