Övertalningsprocessen är igång..

Satt här och slö surfa runt igår när jag kom in på alla resebolags hemsidor. Kan inte riktigt släppa att jag inte får flyga efter v.32. Men hör och häpna.. massa bolag som faktiskt låter en göra dte med ett läkarintyg. Hur bra?
Jag har ju hittills faktiskt haft en jäkligt problemfri graviditet, (så ska man kanske inte säga nu..) så hur underbart vore dte inte att ta med mannen och magen utomlands som inte allt för lång tid?
Hittade massa resor jag kan tänka mig. En tänkt födelsedags/sista "bara vi två" resa. Åh vad jag vill, vill, vill, vill. Min A är dock inte lika entusiastisk då han är lite för orolig om det skulle hända nånting med lill*n, samt att det troligtvis är massa på hans jobb då.
Men skam den som ger sig!

Snälla A? ;) ♥




Kommentarer
Postat av: Linda

jag är inte så svår att övertala ;) dock håller jag nog med Adde. Det kommer komma tusen fler tillfällen för er att åka bara ni två. Och även bara ni TRE :D Mysigt! Nåja, du får nog som du vill tidsnog ;) Jag känner ju dig :) haha. Puss hjärtat.

2010-05-15 @ 13:39:27
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men du ska vara tyst Linda.. men hey, gärna för min del!! Ska du med? :D

2010-05-17 @ 22:18:35
URL: http://johannadali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0