Underbara måndag

Fan va gött det är att inte ha söndags ångest, vakna pigg och känna att fan va gött det är måndag! Att solen strålade och det var hur friskt och klart som helst gjorde det inte svårare att komma upp.
Åkte ut till Melanie och M för en promenad med de små i vagnarna. Härliga morgon promenad!

Hem för att byta om och bege mig till träningen. Snälla Linda kom hit och passade E under tiden. Tusen tack för det!! :) Sen tog vi en snabb visit hem till gammelmormorn.

Däcken är bytta på bilen, gött att de är gjort. Kvällen spenderar vi tillsammans i soffan med min favorit Hollywoodfru Maria ;)


Kommentarer
Postat av: Linda Rangfeldt

:O:O:O jag missade maria!! :(



Du, nöjet va på min sida! Han är så lätt att ha att göra med så :)Hjärtegullet!

2010-10-25 @ 23:12:49
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/
Postat av: Melanie

Tack själva, lika mysigt som alltid! Hoppas du hade det gött på träninga!! ;-) Vi hörs och ses snart hoppas vi, kraam!

2010-10-26 @ 05:46:03
Postat av: AnnaMalin

Sv: Kul att höra att ni också har den färgen samt att ni är nöjda med vagnen :-) Tror även vi blir det! Var fäst vid den vid första test... fanns inget alternativ för mig ;-) Tur att J var med mig gällande det...



Jaa visst är Maria underbar?! :-)



Ha en fin em! Kraaam!

2010-10-26 @ 14:13:42
URL: http://annamalinsvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0