Dagar går i ett..

Kan verkligen inte påstå att jag har mycket tid över på dagarna. Idag har vi gjort absolut ingenting men ändå har dagen varit fullspäckad. Förmiddagarna tar lite tid att komma igång, vi sover gärna länge både jag och E, men snart ska de bli slut på det med. Iallafall för min del, fast ska ju egentligen passa på när han ändå sover. Hursom har vi annars hunnit med att hämta och skjutsat kusin till jobbet, ett besök på barnens hus och beställt en fotsack till barnvagnen. Varit hem till oss för att hämta lite post och ringa samtal jag dragit på för länge. Inväntade A och  vi tog oss en promenad till IKEA för inköp av mer sängkläder till E samt Maxi. Märks att E gillar att vara ute i vagnen, sover som en stock hela tiden.. :) Känns så mysigt att gå hela familjen tillsammans ♥

Nu har vi nyss fått i oss mat hela högen. E sover redan och vi ska snart göra detsamma. Så var den dagen över..


Kommer bli mys för E att ha i vinter. Dock annan färg än denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0