Familjemys

Idag har vi haft en riktigt familjemys-dag. A tog E under nattmålet inatt så jag fick sova, underbart! Imorse gjorde vi tvärtom, men vi somnade om ganska fort då och sov tills 10.30 alla tre. Hur skönt som helst!! A serverade frulle på sängen och sen gjorde vi oss ordning lite för promenad till Bergvik. E tyckte mamma och pappa skulle unna sig lite nya kläder, sagt och gjort. Självklart tyckte vi då att E skulle få unna sig lite. Kul när det är A som hittar kläder till han för en gångs skull :D

Hann ut en snabbis till med mamma också, och kom hem med ytterligare en påse. Nu får det var bra för ett tag!

Nu ska jag kurra upp mig i soffan bredvid mina pöjker. Avslutar veckan framför tv:n med film och en filt, känner att dte inte är som det ska i kroppen, och en bacill eller två håller på att bryta ut.. har varken tid, ork eller lust just nu!


På sjukhuset 100808, så där ca 12 timmar efter förlossningen.. inte allt för pigga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0