Födelsedagskalajs

Hur underbart det var att vakna upp bredvid A imorse går inte beskriva. En ledig dag för mannen med andra ord och både jag och E stortrivdes. Vaknade vid 07.30 E fick mat innan jag ringde mamma för att unna mig en stund i solariet. U N D E R B A R T var det att bara få lgga där i värmen och njuta utan att behöva tänka på nånting. Skönt att veta E var hemma med sin pappa i lugnan ro.

Sen var dte iväg att fixa present till E's gammelmormor M (A's mormor) som fyller år idag. En blomma och kort på lilla E fick det bli. Iväg till hennes på kalas med massa god fika.
Sen blev det ytterligare en fika hemma hos andra gamelmormorn C (med andra ord min mormor).

Kvällen har vi spenderat i soffan framför Idol med Pizza, inte alls lika got som tidigare. Tur det kanske!



Hade hellre legat så här idag än i solariet, men man får inte alltid som man vill..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0