Fredagsmys

Haft två dagar som inte behöver kommas ihåg nått nämnvärt. Lugna sköna dagar hemma hos farmorn då vi inte orkat mycket annat. Igår kväll skulle vi mysa med mat och film när A kom från jobbet, sgat och gjort maten på bordet (nästan) och en film.. men däcka efter halva. Egentligen borde jag få pris för att jag alltid somnar, tror jag är bäst i världen på't.

Ikväll har jag hursom lyckats hålla mig  lite mer vaken. Vi tänkte ta oss till Nöjes för att se Sabaton spelningen, men ingen av oss hade ork så vi tog en sväng förbi bolaget och unna oss lite hem. Välförtjänt tycker jag ;)

E har somnat för natten nu och vi ska snart göra det samma. Har plutten Elton på besök och det ska bli mys at ha han i sängen inatt, längesen!




Kommentarer
Postat av: Melanie

Men du, att somna i söffa till en film är ju hur gött som helst:-) Vad gött med lite från bolaget! Det får man unna sig, fira att vi inte ammar och är nöjda med det:) Hur går det föressten för dig med det? Kram!

2010-09-25 @ 08:40:55
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0