Fröken frösen!

Det är mitt mellan namn. Påminn mig att aldrig någonsin flytta till hus. Jag kommer förmodligen frysa ihjäl isf. Vi är inte helt överens här om temperaturen. A tycker det är varmt (de tycker han alltid det är), medans jag håller på att frya ihjäl. Ska bli skönt att "flytta" hem till värmen på fredag igen ;) haha.
Nu skulle jag varit höggravid ist. då det var varmt heeela heela tiden åt mig.

OM både element och värmepump går för fullt just nu. En brasa vore på sin plats, men ingen av oss orkar göra iordning en, får ta till filten ist.

Första september i dag också, men andra ord första officiella höst dagen..


Kommentarer
Postat av: Melanie

Hej! Åh förlåt att jag inte ens svarat på ditt sms än, jag är så seeeeg ibland! Det ska jag göra alldeles strax:)

Javisst är vi värda lite nytt nu efter allt vi gått igenom och varit med om:) Jag kommer inte i mina gamla jeans tex än, och även om jag gjorde det skulle jag inte kunna ha dom, pga snittet. Det sitter ju precis där man oftast har linningen. Men ja, nu får vi se vad jag hittar. Nya skor vore också trevligt, gått i tofflor sen i början av sommaren liksom haha!



Moa sover också gott om natten, vaknar 2 ggr för mat och blöjbyte. Men det är efter som det tar minst 1 timme för henne att somna om. Ibland 2 så man får sitta uppe, gå runt med henne och pyssla. Men hon är lugn i alla fall, oftast hihi;) Vad härligt att Elliot också sover gott! Nej precis, att vakna 1-2 ggr per natt är ju ingenting egentligen när dom är såhär små. Dom sköter sig allt bra ändå våra små eller hur:)

Vad ska ni hitta på för roligt i helgen? KRAM!

2010-09-03 @ 10:26:49
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0