Hus till Salu!

Efter att mormor bjudit oss alla tre på mat och älsklingen åkte hem med Elton tog vi en promenad till moster S. Deras hus ligger ut för försäljning och det rensas som sagt för fullt.
Känns jätte konstigt. Det huset jag spenderat massvis av tid i, firat så många julaftnar i, lekt sen så långt jag kan minnas då de bott där hela mitt liv. Konstigt att allt det snart bara är minnen, men underbara sådana. Kan tänka mig hur det känns för mina kusiner, deras barndomshem ska säljas. Vet vad jag saknade vårat hus när vi sålde, men ajg var ju mycket yngre. Bara att gå förbi sen utan att vinka in kommer bli tomt.. Men som sagt, många goda minnen :)

Här har ni det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0