Lördag hele veckan

Ja så känns det ju eftersom jag ändå är ledig hela dagarna. Åh vad det ska bli skönt att komma tilbaka till jobbet i oktober igen. Nej ska inte lämna min lille plutt, utan återgår bara till varnnan helg :) Få lite ordning på dagarna igen. Saknar mina tokiga kollegor massvis! :)

Hursom haft en skön dag, uppe med tuppen, men vi somnade om när A kom hem från golfbanan 1,5 timme efter de åkte iväg. Tydligen är det inge roligt att spela golf i vattenpölar.. hmm?? Äsch klene jäklar, på med gummistövlar och ut :P
Vi satte på en film som vi somnade till alla tre innan förtexten ens börjat, trötta någon?

Åkte bort till farmorn med lilla E och Elton och en promenad till bergvik fick det bli. Kvällen har vi spendera här hemma med ett besök av farfar och farbror B, alltid lika trevligt! Nu ska vi slänga på en film och så får vi väl se vem av oss som somnar först den här gången..

Kommentarer
Postat av: Melanie

Vad skönt att känna så, att man saknar jobbet och sina kollegor. Vart jobbar du? Själv har jag redan världens ångest över att börja jobba igen, och då ska jag inte börja förren om 1½ år typ haha:)!

2010-09-19 @ 09:59:36
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0