Något tröttsamt?

Förra veckan var jag ned på stan för att lämna tillbaka ett par leggins jag köpt det var hål i. Sagt och gjort så får jag ett par nya. Shoppar loss lite till och kommer hem, ska prova ett par andra leggins jag köpt, nöjd och belåten ska vika ihop dem.. och där.. där sitter det där vita jävla larmet! Men hur i hela världen kan jag ha missta de där jag provade, varför tjöt inte larmet när jag gick ut? Åh, jobbigt! Inte första gången det händer på HM, sist var det 3 larm kvar, men då pep det som tur va när vi gick ut. Hursom tillabaka så de fick ta loss det två dagar senare.

Idag.. idag skulle jag invåga dem. Åh så fina och jag trivdes ända tills.. Men va fan, det är hål på baksidan!! Ärligt hur jäkla dålig på att kolla kläderna är jag? Min mormor säger alltid att man ska kolla igenom kläder, vist, vist säger jag och köper ändå? Tänk Johanna som du lyssnat på din kloka mormor då hade jag sluppit åka fram och tillbaka en jäkla massa.. från och med nu är det skärpning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0