Sol i sinne..

Tog en promenad till farmorn (tack för hjälpen!) tidigt imorse för att lämna E, åkte ned till stan för att slänag mig i solariet. Lika gött denna gången! Möte på AMS som jag inte hade behövt gå på, men nu är det gjort iallafall. Dusch och hämta E innan vi tog en promenad till stan igen för att möta Emma och luncha ♥ En snabbis för div inköp som ajg egentligen inte skulle ha innan vi vandra hemåt till A.

Spenderat kvällen hos mormorn. Jag och mamma byter alltid så hon får gosa med E och jag med Elton, bästa älskade vovven! Sett på Idol och fått oss godaste räkmackorna. Nu är det läggdags för familjen som gäller.. hoppas kunna sova bättre inatt än föregående.


Kommentarer
Postat av: Melanie

Det låter som en riktigt bra och mysig dag:) Kram!

2010-09-22 @ 06:23:43
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com
Postat av: Linda Rangfeldt

sol i sinne, brun inne // Rudolf!



haha. alltid skönt att sola. Ja förutom när man är rastlös då. Kan bli tokig av att bara ligga stilla. Men till veckan hoppas jag på att få träffa dig och lillskrutten som blir så stooor! Hinner ju knappt gosa klart med han innan han blir stor och rädd för tjej baciller ;) Skämtosido. Jag saknar er, som alltid! <3

2010-09-23 @ 23:45:53
URL: http://lindarangfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0