Stackars liten

Har hunnit med en hel del hittills. Morgonmålet intaget, lillkillen är nybadad och han verkad riktigt njuta. Har varit possitivt att bada han varje/varannan dag så han vant sig. Längtar tills han sitter upp själv i baljan och plaskar, men samtidigt får det inte komma för fort.
Jag har tom hunnit med att få i mig frulle och E sover sött i babysittern bredvid mig nu. Har våra rutiner på morgonen och E stor trivs i babysittern famför tv:n tills han somnar runt 10. Skönt att vi börjar få rutiner på riktigt nu..
Stackars lien är förkyld och det låter inte alls kul att andas. Tack för det finns underbara hjälpmedel även till de små! Dumma mamma som smittat honom, men som tur är verkar det inte gå nån nöd på honom iallafall :)

Nu ska vi bege oss bort till farmor för en lång promenad. Därefter ska jag njuta av en låååång dusch när jag vet att nån ser till E, blir som sagt lätt att man springer ut och in annars. Tänk att sånna saker som va så självklart förut är rena lyxen nu, underbart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0