Tjejkväll på stan

Tog en promenad till stan med Jonna för att kolla in vad den årliga tjejkvällen på stan hade att erbjuda. Inte värst mycket som vanligt men fick med en del hem ändå. Mest E som fick sig mer kläder. Den gröna drakdressen är jag mest nöjd över ;) Mamman fick unna sig ett par skor.. vilken tur i ordning det är jag unnar mig det sen han kom vet jag inte :P Pappan fick sig allt en present han med!
Mäktae inte med så länge då det är på tok för varmt överallt, och egentligen varför åker man ned sånna dagar/kvällar? Bara en massa folk överallt och man nappar inte på några av erbjudandena. Men hursom är det lite små kul ändå.






Kommentarer
Postat av: Melanie

Men gud vilken söt en! vart har du gjort detta fyndet? ;-)

2010-10-01 @ 06:45:32
URL: http://nartvablirtre.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0