Underbara sol

Lika underbart att vakna upp idag till strålande sol. Dock var både jag och E tröttarre än tröttast imorse men tvugna att kliva upp itid eftersom kusinerna och lilla H kom för den veckoliga promenaden :) Lite små gnällig E som fick hänga på axeln en bit innan han somnade i vagnen.

En sväng till in till gammelmormorn där mormorn befann sig så E fick snoozas på. Och jag fick snooza på Elton. Hann en tur till jobbet för att bestämma lite hur det blir med jobb i December. Blir en del :) Julen är ju given arbetstid på mitt jobb. Tur julafton är stängt och helig för oss alla dock.

Väl hemma gick vi ut och möte upp min gamla handledare K från Lian i våras. Kul att ses då jag knappt sett henne sen jag slutade. En liten promenad och babbel så hennes lille söta F fick cykla runt. Får vi göra oftare, vi är ju trots allt nästan grannar :)

Kvällen har jag och E spenderat hemma sovandes i soffan framför Idol. A kom nyss hem från sin allra sista fotbollsmatch, vad det verkar nu.. men ja vi får väl se! Sängen kallar nu innan ögonen faller ihop helt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0