Ajjabajja

Ett ord vi redan inför i E's lilla huvud, fats nu ljög jag.. vi säger ju bara ajaj. Han springer ju numera runt överallt i sin gåstol, och till skillnad från Elton så har han ingen som helst koll på vilken "hylla" i byrån som är hans och inte. Fotoramarna på tv-bänken och Eltons lekboll är det som är allra roligast att pilla på och dra ned. Allt skjuts så långt in det bara går, men hans armar blir helt plötsligt 5m långa.. men vem kan motså dessa ögon då?



Va mamma, sa du nått?


Jag SKAAAA nå..


Jag gjorde inget..

Kommentarer
Postat av: en liten del av mig

jamen johanna, faaan vad våra onger är stora nu!! vad hände?! hur gick detta till?! Goding:) moa har precis fattat grejen med gåstålen, att hon faktiskt kan röra sig i den hahaha;-) i morse rullade hon runt på golvet och drog ut lådan i tvbänken...Är det dags att barnsäkra hemmet nu? Redan? :-)



Ojoj;)

2011-02-23 @ 21:44:10
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: anna

hihi, ja de där hyllorna är roliga att vara o dra i. ;P helt plötsligt vore de skitbra med en tom lägenhet. ;)

2011-02-24 @ 10:53:14
URL: http://mybelovedones.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0