Äntligen

Lämnar A och hans vän i soffan själva för resterande av fotbollen. Tar med mig mitt nyklippta hår, min ny tränade och duschade kropp, samt Carolina Gynning och kryper ned i den underbara nybäddade sängen, där hör och häpna tom sängkläderna är strukna. Längtat typ hela dagen efter't. Aldrig mer ostruket i våran eller E's säng! (tecken på att jag börjar bli gammel tro? :P)

För er som vill veta är jag nöjd med frillan och stod upp efter 1,5 låt på spinnigen. hur var det där med att lyssna nu då? Nåja, släppte på belastningen någorlunda iallafall.. ;) Förvånad någon?

God Natt!

Kommentarer
Postat av: liiah - mamma till Belle

ja men eller hur? trött jag blir på folk!

får man se nya frillan? nyfiken juuu :)

2011-02-17 @ 15:53:24
URL: http://mrsvandeerkamp.blogg.se/
Postat av: mormor-gammelmormor

Johanna! Ingen belastning varä:)

2011-02-18 @ 11:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0