Frisk luft

Idag kom vi äntligen utanför dörren. Inte velat tagit ut E då han hostat rätt jobbigt. Men idag.. nu jäklar fick vi nog av att vara inne och gick ut i solen för en promenad. Underbart! Att vi tog svängen om bergvik för att lämna tillbaka jeans åt mamman och kom därifrån med nya kläder till E ist hör inte hit :P

Mormorn och gammelmormorn kom på sen lunch och bus med E som var på strålande bushumör ♥

Väl hemma möttes vi av A som låg däckad i sängen. Hans imunförsvar när E är sjuk finns tydligen inte. Stackar'n! Hoppas han kryar på sig snabbt som bara den så han kan komma iväg på roligheter till helgen. Ett under (peppar, peppar!) att jag klarat mig och även klarade mig sist när E var magsjuk. Men klagar verkligen inte!
alla runt omkring oss är sjuka eller nyss varit så jag håller tummarna att ajg ska fortsätta klara mig nur när E äntligen är (nästan) helt frisk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0