Sjukgymnasten

Äntligen efter massa månader med ont, ont och mer ont har jag idag varit till sjukgymnasten, som förövrigt var grymt bra. Har fått övningar jag ska göra, och restriktioner på vad jag INTE får göra. Hur kul? Nåja, jag hoppas det här hjälper nu så jag akn bli bra och komma igång med träning på riktigt sen utan skador. Men att spinna sittande utan tungt motstånd, vara bannlyst från pumpen's benövningar osv känns sådär kul. Men den här gången SKA jag lyssna så jag blir helt bra. Varken kul eller ok att gå så här.. får knappt träna ben alls utom de övningar jag fick, och det med minimalt motstånd. änner miog inte alls löjlig, men men..
Hursom skönt att få veta vad orskaen är och vad jag kan göra för att rehabilitera't.

Tog mig direkt upp till gymmet för en genomgång, ett Coreboll-pass, samt ordinerade övningar. Bra start på veckan!
Tusen tack Linda och Moster för hjälpen med E, alltid så snälla!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0