Smuligt

Haft släkten på besök idag, eller en del iaf. :) Har städat färdigt det jag inte orkade igår och efter det ställde jag mig coh gjorde två smulpajer. WHAT? vad har hänt med mig.. vart kom min huslighet ifrån? Men jag giller't!
Mumsigt var det iallafall och E var nöjd som fick massa uppmärksamhet och bus ;)

Ett spinningpass, som jag med nöd och näppe hann till, var det direkt hem i duschen och sen vart det kvällen. Åter en dag utan större aktivitet, emn jäklars så gött. Det här med att hålla sig hemma och låta folk komma hit om de vill umgås med E är en rätt bra linje att gå på..



Tack Moster och kusin för de fina tulpisarna :)

Kommentarer
Postat av: Linda Rangfeldt - med plutt i magen

Det va så gott så :)

2011-02-22 @ 22:26:30
URL: http://lindarangfeldt.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0