Byte av gym?

Idag har vi tagit tag i saken och varit till ev. nya gymmet. Känner att det är dags för en liten förändring, trots att jag stormtrivs där jag är idag, men med tanke på vilka tider passen ligger i jämförelse med hur A slutar om dagarna kommer det inte funka i längden. Trött på att behöva mötas i dörren stressad som få och inte ens hinna njuta av en puss och familjemys i fem minuter.. Jaja, mitt eget val men ändå. Hursom, innan veckans slut ska jag ha bestämt mig.. Fördelen är att jag och A kan träna tillsammans då han har förmånen via jobbet och får sitt träningskort där :) Den som lever får se..

Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Å den som är nykter kommer ihåg! :-)

Vilket gym vill du byta till? Det är lite dåligt med barnpassning där jag är (friskis), men hörde att dom har från 3 mån på Sats. Jisses! På friskis har dom från 3 ÅR! Lelle skillnaden!

2011-01-11 @ 06:55:37
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0