Den där jäkla maten..

Som min favorit Maria Montazami säger, MUMS! Bara det jag kan säga om dagens mat för allas vetskap. jag överträffar mig själv ibland. Nåja kanske lite väl smaklöst och det kunde gott ha stekts nån minut innan de for in i ugnen, men nu vet jag tills nästa gång. Baconlindad (av kalkon!!) kyckling med hasselbacks potatis va inte fy skam en måndag hursom. Kan om jag vill, tyvärr är inte det allt för ofta..

Haft en skön måndag annars. Farmorn på frulle innan Linda kom och passade E så jag kunde åka till gymmet. Tusen tack! :) Väl hemma efterlyste jag sonen, men njöt av en lååång dusch innan han kom hem igen. En snabbvisit hos gammelmormorn för att käka upp de nybakta bullarna, åter en mums på de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0