Doooodingen

Det är min son! Tackar för att han fått en bit av båda våra sovgener. Trött på kvällen och lika trött på morgonen :) Sen ligger han gärna kvar tätt intill en i sängen och drar sig en stund innan vi startar dagen, mys ♥

Idag har vi inte gjort många knop. Vi tog en promenad till farmorn för frulle och där har vi spenderat dagen i soffan tills pappan slutade jobbet.

Skjutsa hem grabbarna, lämna bilhelvetet som ska servas, igen. (Tycker inte vi gör annat!) Innan det blev en runda i gymmet, gött.


Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Men uuuuh va gött!! Den här damen har börjat med att vakna 05-06 igen, trots att hon numer somnar senare, vid 21 ungefär. Jag tror det är tänderna som är boven i dramat, men jag tyckte det var så gött att få sova lite längre ju! Kan E lära henne lite hyfs igen tror du? Men va go han är då med söte tossera! :-)



Ja nu får vi ses snart, så dom kan gosa lite med varandra igen. Kan ni denna veckan eller ska vi satsa på nästa som kommer? Kram gulle!

2011-01-18 @ 06:45:45
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/
Postat av: En liten del av mig

Jamen eller hur, vi har det så jäkla bra vi. Onger som sköter sig och vet att man ska sova på natten. 1 gång är ingenting, precis som du säger! Men det är klart, vi har ju A-barn också! ;-)



Amen du det låter gööörbra dä. Kolla upp och hojta till. kram på er!

2011-01-18 @ 13:38:21
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0