"#%¤"#%"%¤"

Ungefär sådär förbannade var vi när vi kom till gymmet förut. Tyckte vi va där i GOD tid 25min innan passet började, men icke. FULLT! Alltså ärligt blir jag snart galen på alla "amatörer" som det så fint hette. Vi "eliter" får likosm kliva åt sidan och det gör mig riktigt upprörd. Alla har absolut lika stor rätt att träna, inge snack om saken, me för helvete sätt in mer pass om ni ändå vet om att det är så här i början på året. Jag bara VÄGRAR åka till gymmet ca 45 min innan pass start för att få vara med. Det är sjukt! Nu har vi iaf. bokat på oss för en vecka framöver.. helt otroligt! Varje gång låter det.. "Nej nu jävlar byte vi..." Och ästa gång är vi där igen, haha!

Efter som vi kört styrka två gånger denna veckan fick det bli hem för ombyte, hämta Elton hos min mormor och en skön frisk promenad ist. Underbart och gud vad jag saknar tiden då vi gick jämt.. ändring snarast!

Nåja ingenting ont utan att det har nånting gott med sig, fler härliga skratt och en vovve i sängen så ska inte klaga trots allt!


Åh, ge mig sommar nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0