Ett mjukis någon?

Om vi säger så här.. E är 5 månader och äger redan en MASSA gossedjur. Herregud, tänk om nått år. Är jäkligt glad att vi ska ordna han egna rum under våren ;) Och elaka mamman som jag är ser jag redan fram emot att få packa ihop dem och skänka til bättre behövande när han blir äldre.
Jag kommer köra stenhårt på en in, en ut (helst två!). Snälla någon.. påminn mig om det här om ett tag, och därefter ofta!

Okej, jag och A är också skyldiga till högen. Våra nallar vi haft sen vi var små sitter också fint placerade i högen.


Kommentarer
Postat av: anna

Haha, Melvin har också massa gosedjur! :) Fick smälla upp ett hyllplan för att få bort alla! :P

2011-01-10 @ 22:35:31
URL: http://mybelovedones.weebly.com
Postat av: En liten del av mig

Hahahaha, lille E ;-) Jag håller med dig (som alltid...99% säger du, whaaaaat?! Jag säger 100%!!) en in och en ut! :-)

2011-01-11 @ 06:52:13
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0