Ett skratt förlänger livet

Jag lär aldrig dö med andra ord. Har fått mig ett och annat gött skratt idag, härligt. E's farmor som är precis lika tokig som jag har varit här idag igen och hjälpt oss med diverse grejer. En win-win situation helt enkelt, och det tackar vi för :) Vi införskaffa badleksaker till grabben då det inte är allt för långt borta tills han sitter sälv i baljan och plaskar ♥

Tog mig en tur till min mormor, hör och häpna, utan E förut. Han fick vara hemma med pappan då det var tänkt träning på direkten efteråt som gällde. Gooodaste mackisarna i världen gör hon min mormor och det slukades på direkten. Mums!

Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Det sa jag till J häromdagen, att nu är det dags för badleksaker:-)



Gud vad störande ang. träningen!! På F&S kan man ju boka i stort sett alla pass, det vore ju kaos annars. Fattar inte hur man inte kan ha så, ska man behöva åka iväg 1 timme innan och köa för att få plats eller?! Stööört! Dags att byta till Friskis nu gumman ;) KRAAAM!

2011-01-20 @ 07:31:22
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0