Inkömpitenta

Ey brooo.. Käre vänner, jag har glömt att tala om för er hu inkompitenta de är uppe på CSK. Mitt knä som alla vet har krånglat senaste månaderna. Efter ett jäkla tjat från moder jord och mannen tog jag tag i saken och bokade tid hos doktorn. sagt och gjort men inget vettigt utav det mer än en tid på röntgen 7.30 dagen efter. OK, inget mer med det.

Åker upp dagen efter för att få knät röntgat. Är där i tid 7.15 och skickas till K hissen där ska de va. När klockan slår 07.35 har de kommit en snubbe till och vi båda inser att ey fan det här stämmer inte. TROTS info från CKS's information är vi fel. De skickade oss till NYA röntgen som inte ens har öppnat och gör't inte förens till våran. Men tack för de smarton. Iväg upp och skämmes på gammla. Men där tala jag snällt om för dem hur jag tycke informationen på det där bygget funkade..

Ärligt, blir man trött eller? I informationen om på nått ställe ska de väll veta vart de ska skicka patienterna och inte. Snubben som också hamna fel va måttligt glad då han fått papper utskickade för en månad sen om att han skulle til.. trumvirvell.. nya röntgen. En kan bare förklare er för helt jävla I N K O M P I T E N T A !

Förövrigt, om ni ville veta hur det gick med knät? Bajs, röntgen visa inget, jag har fortfarande lika ont och är svullen. Men skulle kontakta sjukgymnast.. har jag gjort det då? Nej, i morgon.. i morgon!
Påminnelse till mig själv.. Johanna du MÅSTE nu!!

Så, det var allt!

Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Hahaha, amen va faaan?! Hur svårt ska det vara liksom? Och informationen av alla ställe ska ju verkligen veta och ha koll på saker och ting. Jisses!



Men va tråkigt knäet! Nu ringer du sjukgymnasten, asap Johanna! :-)

2011-01-17 @ 08:06:51
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0