Last week

Nyårsafton och också våran årsdag spenderade jag på jobbet innan det blev hem för en mysig och toppen kväll med mina ♥ och två vänner till A. God mat, dryck och enorm efterrätt.. proppmätta hela högen och tv-spel samt TP och egna påhittade spel fick stå för underhållningen. Tack för en toppen nyår :)
Viss skillnad mot den mer befolkade nyårskvällen på La Rambla i Barca 2009.

Sen har jag jobbat lite till och bytt roll med pappan. Äntligen hans tur igen att åka till jobber och jag får vara hemma med E och mysa hela dagarna, underbart men vi saknar A hele tin. Gymmet har fått sig celebra besök av ingen mindre än mig och det är ju alltid kul :)
Ja och så vidare, och så vidare..

Har förövrigt fått min nya PEK-telefon som det så fint heter. Behöver allltså inte skämmes på jobbet numera och jag är grymt nöjd. Men ska inte bli en nörd för det.. bara jag kommit underfull med detmesta så får den agera vanlig hederlig telefon igen och inte leksak. Sådäså!

En bildkavalkad kommer nångång när tid och ork finnes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0