Ordning och reda

Idag har jag fått en hel gjort är hemma. Eller nja, men så känns det iallafall. Farmorn kom på frulle och underhöll sen E tills han total däckade på 2 sekunder i sin säng. De innebar att jag hann med tvätt, disk och annat tråkigt. Det är rätt svårt att låta bli att inte pussa, krama, bua och leka med E annars. Fick äntligen våra fina förstorningar på E i ramar och det utan att behöva lyfta ett finger, tack! :) Nu ska se bara upp på väggen, och det imorgon.
Kännt mig lite som en hemma fru idag då jag tom gjorde mat här hemma nästan helt själv och den stod klar tills A klev innan för dörren. Hur bra fru är jag inte egentligen? Nåja, vi får njuta av denna enda gången ett tag då..
Men hallå, vi är ju faktiskt nästan aldrig hemma. Men har börjat insett vad jäkla gött det är att bara va hemma och plocka och dola utan att packa ihop E och grejer för att åka iväg, fast ska inte krypa under stolen med att jag lätt blir rastlös :P

Hämtat bilen från Servicen och det var lika dyrt som vanligt. Men betalt och klart och lagt bakom oss. Ett svettigt, och då menar jag svettigt Spinning/funktionellpass har hunnits med och det var på håret.. börjar tröttna på att det alltid ska var så.


Så kul när han kan sitta med vid bordet numera. Se, redan första gången satt han super fint ;)

Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Men du är ju världens bästa fru! Inget snack om den saken eller hur:) Han ska bare vete hur bra han har det mannen din:)



Ja det är så roligt när dom kan sitta med nu. När alla äter tillsammans eller dom tittar på när man själv lagar mat eller fixar i köket. :-) Våra små har blivit SÅ STORA!

2011-01-19 @ 07:19:17
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0