Underbara ledighet

Fy fan va mys det är att vara ledig tillsammans med E jämt. Vi kan göra precis vad vi vill, när vi vill, dock utan A och det är mindre kul. Vi hinner ibland ingenting, ibland massa saker. Något vi är extremt bra på är morgon mysa tilsammans i sängen, det älskar vi båda två ;)
Den här veckan har vi flängt runt som bara den. Spenderat massa tid tillsammans med mormorn då hon lämnar oss för en vecka imorgon igen. Farmorn fortsätter skämma bort oss i vanlig ordning..
Gammelmormorn har fått sig ett och annat besök, varav idag hele släkten ♥ E och H satt och pillade på varandra och slutade med att E fick en puss av tremänningen, hur underbara barn?

Vi har hälsat på S och hennes lilla familj tillsammasn med H. Söte Harry (hunden) var nyfiken på E ungefär hela tiden, men E är ju van hundar vilket jag tycker är underbart så han brydde sig inte värst. E följer Elton hela tiden så fort han träffar honom och sträcker mer än gärna ut händerna för att få "klappa" eller bli nosad på, underbart att se.

Bebismys ifrom av snooz på Jonnas lilla M tillsammans med mina bästa vänner. Jag älskar de få gånger vi får till att ses och få gör mig på sånt bra humör som ni ♥
Haft en playdejt hos M och M som endast är en dag yngre än E. Våra mamma hjärtan smälte när de låg där på golvet och spana in varandra och försäkte hålla hand.. åhhh!

Och inte att förglömma.. Mamman har fått svettats på gymmet åtskilliga timmar,
L Ö V E L Y!!


E trivs tillsammans med bästa Tant J!


Finns inte ord mina älskade ♥



Kommentarer
Postat av: En liten del av mig

Vilket härligt inlägg Johanna! Fullt av kärlek:) Tack för senast, så söta dom var. Åhh! Hoppas vi kan ses under veckan igen, kram!

2011-01-15 @ 08:48:31
URL: http://enlitendelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0