Varannan dag vecka

Ja eftersom jag har en sådan skön vecka så njuter jag helt och fullt. I morse tog jag god tid på mig att göra en riktig frulle innan det var dags att träna. Två veckor sen jag var där så det var riktigt jobbig. Benen skakade en hel del när jag försökte ta mig ut därifrån. Men som alltid gött när det är gjort. Nu väntar väll jordens träningsvärk som vanligt..

Svärmor erbjöd sig att bjuda på lunch så det tackade jag för. Sen fick hon följa med mig till både optikern och IKEA. Fick äntligen mina nya linser idag, hur de känns är jag inte riktigt säker på ännu, men hoppas för att i världe att de ska vara bra nu! På IKEA blev det två ramar till sovrummet. Våra diplom från tandemflygningen (som ni för övrigt inte fått sett ännu) ska nämligen upp på väggen. Kanske skulle få tummen ur och få upp studentkorten ocså samtidigt, de är ju inramade och klara iallafall :P

Såg en film och dega i soffan efteråt. hanlade om nån pojke som var en riktigt musikbegåvning. Kan inte påstå att den var super bra, men helt ok.

Spenderat kvällen hos Engan med tjejerna. Bonde söker fru och en herran massa dravel. Alltid lika trevligt :) Förhoppningsvis väntas det utgång nästa vecka.. om jag nu kolla mitt schema rätt. Hoppas på det.

Hursom så ska jag sova nu. Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0